عرضه نرم افزارهای اورجینال

امنیت شما در اینترنت دغدغه اصلی ماست و در اینجا هرآنچه به شما برای حضور ایمن در اینترنت کمک کند، منتشر خواهیم کرد.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

آنتی ویروس بیت دیفندر یک انتخاب عالی برای کاربران خانگی

بازار هدف آنتی ویروس بیت دیفندر که مدتها کشورهای اروپایی را پوشش میداد مدتهاست کشورهای آسیایی را نیز در دستور کار قرار داده. شناخت مناسب از صنعت امنیت اطلاعات، ارائه راه حل‌ها و تکنولوژی های پیشرفته پیشگیرانه و مسدود کننده بدیع، این تولید کننده محصولات امنیتی سایبری را به یکی از مطرح ترین‌ها در این عرصه تبدیل کرده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

همه چیز درباره آنتی ویروس Avast

 

Avast Antivirus نرم‌افزار امنیتی است که توسط شرکت Avast Software در شهر پراگ جمهوری چک تولید میشود و برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. این نرم‌افزار دارای نسخه‌های خانگی و تجاری می‌باشد و بیش از ۱۷۰ میلیون کاربر جهانی دارد. در ژوئیه ۲۰۱۶ شرکت امنیتی Avast، رقیب خود AVG را تصاحب کرد و از آن پس هر دو آنتی ویروس اَوست و AVG تحت یک پنل جستجو فعالیت می‌کنند. Avast نه تنها میان کاربران ایرانی جزو محبوب‌ترین ها است، بلکه جزو معدود آنتی ویروس‌های مجانی با رابط کاربری پارسی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

آنتی‌ویروس Kaspersky در یک نگاه

آزمایشگاه کسپرسکی (Kaspersky Lab) یک شرکت امنیت سایبری است که بیش از 20 سال در بازار امنیت فعالیت داشته است. چالش آزمایشگاه کسپرسکی همواره به راه‌حل‌های نسل جدید امنیتی برای حفاظت از کسب‌وکارها، زیرساخت‌های حیاتی، دولت‌ها و مصرف‌کنندگان در سراسر جهان بدل شده است. سبد محصولات امنیتی این شرکت، با هدف محافظت از کاربر نهایی و ارائه راه‌حل‌های امنیتی تخصصی برای مبارزه با تهدیدات پیشرفته در حوزه دیجیتال است. بیش از 400 میلیون کاربر توسط فناوری آزمایشگاه کسپرسکی محافظت می‌شوند و شرکت کسپرسکی به بیش از 270 هزار مشتری کمک می‌کند تا از اطلاعات شخصی شان که از اهمیتی بالایی هم برخوردار است محافظت کنند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

علت محبوبیت آنتی ویروس Eset در ایران چیست؟

بیش از 30 سال است که کمپانی Eset به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های IT در سطح جهان مطرح است. ایست به طور فعال در زمینه ارائه خدمات امنیت اینترنت و سیستم های رایانه ای فعالیت می کند. این شرکت اسلواکیایی امروز یکی از موفق ترین نهادهای عرضه و فروش پکیج های امنیت اینترنت به شمار می رود. یکی از اصلی ترین تولیدات مجموعه Eset، نرم افزارهای آنتی ویروس این شرکت هستند. در کشور ما، محصولات ضدویروس و آنتی ویروس های Eset محبوبیت 4زیادی دارند. سوال این جا است که با وجود گسترده بودن بازار تولید محصولات امنیتی و ورود شرکت های بزرگ و موفق تر از ایست در حوزه امنیت چرا و چگونه ایست موفق شده سهم بازار خود را دستکم در ایران حفظ کند؟! در ادامه پرولاین تصمیم دارد در قالب یک مقاله به این سوال پاسخ دهد. پس با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

هرآنچه که باید درباره آنتی ویروس avira بدانید

اویرا (Avira) یک شرکت آلمانی است که از ۳۰ سال پیش فعالیت خود را در زمینه خدمات IT آغاز کرد. درحال حاضر با مجموعه‌ایی از محصولات تجاری، سازمانی و خانگی، نام اویرا همواره در میان چندین نام برتر حوزه امنیت شنیده می‌شود. نمایش خیره کننده این شرکت در چند سال گذشته در بدست آوردن گواهینامه‌های معتبر بین المللی، جایگاهی ویژه برای این محصول فراهم ساخته. شاهدیم که Avira با ۱۰۰ میلیون کاربر بین المللی اعتبار خوبی را در بازار هدف خود بدست آورده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company