عرضه نرم افزارهای اورجینال

امنیت شما در اینترنت دغدغه اصلی ماست و در اینجا هرآنچه به شما برای حضور ایمن در اینترنت کمک کند، منتشر خواهیم کرد.

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

چگونه عادت های خوب در خود ایجاد کنیم ؟

شخصیت هر آدمی برآمده از مجموعه‌‌ی عادت‌هایش است. پس با توسعه عادت‌های خوب در خود، می‌توانیم این شاخصه را در خود بهبود بخشیم. برای اینکه بتوانیم عادات خوب را در خود پرورش بدهیم باید با سه بخش یک عادت یعنی، یادآور، روال و پاداش آشنا شویم.

.

👈🏻 برای عادت جدیدتان «یادآور» درست کنید.(مثلا بولت ژورنال )

مثلا می‌خواهید روزی سه لیتر آب بخورید تا شاداب‌تر شوید. از همین رو می‌توانیم برگه‌ای را در آشپزخانه یا اتاقتان نصب کنید که به شما این موضوع را گوشزد کند. این موضوع را برای عادات‌های خوب دیگر هم تکرار کنید، یادتان نرود مهم‌تر از هرچیزی شما ابتدا به انگیزه کافی نیاز دارید.

.

👈🏻 عادتی انتخاب کنید که شروع کردنش آسان باشد ( روال )

روحیه و شور و اشتیاق خود را برای رسیدن به اهدافتان حفظ کنید، اما زمانی که می‌خواهید روال یک عادت را در خود ایجاد کنید، معقولانه‌تر رفتار کنید. به عنوان مثال به یکباره سعی نکنید 7 روز هفته را ساعت 6 صبح بیدار شوید، می‌توانید این عمل را ابتدا در 2 روز هفته امتحان کنید.

.

💎 پاداش‌تان چیست؟

یادتان باشد حتما جشن خوشحالی بگیرید. حتی اگر معتاد تزریقی‌ای بودید که بالاخره توانسته خودش را عادت بدهد فقط از سرنگ یکبار مصرف استفاده کند تا وضعش از این که هست بدتر نشود. آن را هم جشن بگیرید! این موضوع را در نظر بگیرید که پاداش شما نباید به عادت ساخته شده یا هدفتان لطمه بزند، پس سعی کنید با یک شام خوب یا مسافرت کوتاه،

#عادت‌خوب

پرولاین 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

فرصت کرونا برای رونق حضور ربات‌ها / سفارش‌هایی که آدم آهنی‌ها تحویل می‌دهند

🔹با شیوع کرونا مشاغل مرتبط با ساخت ربات‌های هوشمند به عنوان یکی از حوزه‌های جالب در صنعت فناوری رونق گرفته است.

 

قبل از ظهور کووید ۱۹ رقابت خودرو‌های خودران و سایر کاربرد‌های فناوری وسایل خودران در جاده‌های عمومی کمی سرد شده بود. معمولا زمانی که محققان در مراحل طراحی و ساخت به چالش‌های بزرگ می‌رسند، این اتفاق می‌افتد. ظهور ویروس کرونا این روند را برای خودرو‌های خودران کندتر نیز کرد. اما در عوض سرعت برای طراحی و ساخت ربات‌های تحویل دهنده شتاب بیشتری گرفت. البته این ربات‌ها در جاده‌ها تردد نمی‌کنند، بلکه در پیاده‌رو‌ها یا در مسیر‌های دوچرخه‌سواری رفت و آمد می‌کنند، ولی از همان نرم‌افزار‌های خودرو‌های خودران بهره می‌برند.

 

جالب است بدانید که افزایش تقاضا برای ربات‌های تحویل دهنده به حدی افزایش یافته که شرکت‌های نوپایی مانند پست‌میتز، استارشیپ تکنولوژی و رفرکتشن ای‌آی مجبور شده‌اند در خانه شروع به ساخت سفارش‌های خود از سوی شهر‌ها و ایالت‌ها کنند.

 

#شهر_هوشمند

 #مهندسی_رباتیک

#کرونا

#پرولاین

———————

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

قابلیت Action Blocks توسط گوگل

گوگل قابلیتی به نام Action Blocksرو عرضه کرده که برای افراد کم توان مثل سالمندان طراحی شده و به واسطه اون کاربر میتونه کارهای به نسبت پیچیده برای این افراد رو با یک کلیک انجام بده. کارهای مثل زنگ زدن به شخص خاصی یا پخش یک موزیک. 

 

‏چون این قابلیت بر پایه Google Assistant بنا شده بنابراین هر کاری که با دستور دادن به اون میتونین انجام بدین در Action Blocks هم قابل تعریف هست و بعد از تعریف یک کار خاص، میانبر اون در صفحه اصلی قرار میگیره تا با یک کلیک قابل اجرا باشه. 

 

‌‏این قابلیت روی اندروید 5 به بالا قابل استفاده هست و اون رو میتونین از پلی استور دانلود کنید. دقت داشته باشین اگر Google App شما قدیمی هست، نیاز هست اونم اپدیت بشه. 

 

#گوگل

#خبر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

المان های json | برنامه نویس شو

یک فایل JSON دارای مولفه های بسیاری می باشد که شامل موارد زیر میباشد : 

 

🟣 مورد اول ( [ )Array : در یک فایل JSON کروشه ( [ ) نشان دهنده ی یک ردیف JSON می باشد.

 

🟠 مورد دوم ( { )Objects : در یک فایل JSON این علامت ( } ) نشان دهنده ی یک آبجکت JSON می باشد.

 

🟢 مورد سوم Key : یک آبجکت JSON کلیدی است که فقط یک رشته می باشد. جفت های کلید/مقدار(value/key) یک آبجکت JSON را تشکیل می دهند.

 

🟡 مورد چهارم Value : هر کلید می تواند مقداری داشته باشد که این مقدار می تواند رشته ، integer یا double یا غیره باشد. 

پرولاین ارائه دهنده محصولات امنیتی و شبکه ( آنتی ویروس )

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

امتحانات سال 99 به چه صورت خواهد بود ؟

احتمال برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت مجازی

 

مهدی نوید ادهم ؛ برگزاری امتحانات دانش آموزان به شیوه مجازی در جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان یک پیشنهاد مطرح شد اما تصمیم‌گیری درباره آن صورت نگرفت و فعلاً فقط در حد یک پیشنهاد مطرح است.

 

در این جلسه اعضای شورا تاکید داشتند سال تحصیلی به پایان برسد همچنین خرداد برای برگزاری امتحانات باشد و مبنای کار تلاش معلمان در کلاس درس حضوری و آموزش‌های مجازی باشد.

 

تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به جلسه بعد شورای عالی آموزش و پرورش در هفته آینده موکول شد.

 

پرولاین

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company

🔖 اصول برنامه‌ریزی

 برنامه ریزی شما باید بر پایه نقاط ضعف و قوت شما باشد که مبتنی بر دستاورد شما از آزمون ها است.

 

📊 سعی کنید نقاط قوتتان را شناسایی کنید(مثلا با کارنامه ۵ درس) .راهکار های موثر در آن درسها را شناسایی کنید و اگر قابل تعمیم هستند به سایر دروس هم ارجاع دهید. راهکارهای موثر را در برنامه تان ثابت کنید. در مورد نقاط ضعفتان هم  قبل از برنامه ریزی تصمیم بگیرید.مثلا اگر در محاسبات شیمی ایراد دارید هرشب ۱۰ تست شیمی ترجیحا از تستهای کنکور بزنید. حتی اگر تستها تکراری شده اند راه حل ها را ذهنی حل کنید.

 

🏷 در دراز مدت مشکل شما در این مسائل حل میشود. اینکار به شما آرامش میدهد که نقاط قوتتان پایدار و نقاط ضعفتان رفع میشوند.

 

پرولاین

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
proline company

معرفی کتاب زبان بدن

پرولاین ارائه دهنده محصولات امنیتی ، خواندن این کتاب رو به شما پیشنهاد میکند . 

 

 

بان بدن زبانی است که بدون ارتباط کلامی، به انتقال مفاهیم می پردازد. این کتاب سعی نموده به خواننده دید وسیع تری از ارتباطات با سایر انسان ها بدهد تا شاید او درک عمیق تری از سایرین و همچنین از خود به دست آورد.

 

📕 زبان بدن

👤 #آلن_پیز

 

دانلود کتاب 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
proline company