این مقاله به منظور معرفی اجمالی نسخه سازمانی آنتی ویروس Eset برای شما کاربران تهیه شده است. این روزها با پیشرفت هرچه سریع تر تکنولوژى، جنبه منفى آن هم در حال پیشرفت است. ویروس ها و کرم ها بدون وقفه در حال گسترش هستند. این شرایط لزوم وجود یک آنتى ویروس تحت شبکه را حیاتىتر مىکند. از آنجا که بخش مهمی ار حیات سازمان ها به اینترنت و فناوری اطلاعات وابسته شده، و باتوجه به نواقص امنیتی موجود در این سرویس ها، امنیت سازمانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کمپانیها و مراکز تحقیقاتی امنیتی محصولات متنوعی برای کمک به سازمان ها عرضه کردهاند.

قابل توجه است که نخستین و اساسی ترین نیاز امنیتی یک سازمان، آنتی ویروس شبکه قدرتمندی است که بتواند آسیب های ممکنه را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. در این مقاله از میان تمام محصولات آنتی ویروس شبکه عرضه شده در بازار تصمیم داریم به بررسی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین آنها، یعنی نسخه سازمانی آنتی ویروس Eset بپردازیم. در ادامه با پرولاین همراه باشید.

 

 

آدرس سایت پرولاین

 

در بین این حجم از آنتى ویروس موجود در بازار، انتخاب کارآمد ترین و مطمئن ترین آنها کار سختى است. به جرأت مى توان گفت که نسخه سازمانی آنتی ویروس Eset مؤثرترین و مطمئن ترین نرم افزار امنیتى است که تا به امروز ارائه شده و با ایمن ترین روش ها به مقابله با ویروس و تروجان میپردازد.
به منظور دریافت نتیجه بهتر و عملکرد کارآمدتر نرم افزار ESET endpoint antivirus در شبکه هاى کامپیوترى بهتر است که این نرم افزار به همراه فایروال هاى سخت افزارى و یا نرم افزارى استفاده شوند.
براى نمونه مى توان به فایروال سخت افزارى Gateprotect اشاره کرد که قابلیت کارگذاری در گیت ورودى شبکه سیستم به همراه نرم افزار ESET endpoint antivirus را دارد.

تفاوت هاى ESET endp oint antivirus و ESET endpoint security

نرم افزارهاى امنیتى خانگی موجود در بازار عموما داراى دو دسته بندی اصلى هستند. این دو محصول اصلى شامل آنتى ویروس و اینترنت سکیوریتى بوده و داراى ماژول هاى متفاوتى اند. در آنتی ویروس شبکه نیز به همین صورت است. به عنوان مثال ESET endpoint antivirus داراى دو ماژول ضد ویروس براى مقابله با ویروس ها و ماژول ضد جاسوسى است. در صورتى که ESET endpoint security داراى فایروال و ضد هک مىباشد. 
آمارها نشان مى دهد که آنتى ویروس ESET endpoint security در ایران داراى محبوبیت بالاتری است.

چرا که این آنتى ویروس علاوه بر به صرفه بودن، براى کسانى که نیاز به فایروال دارند، گزینه مناسبى جهت حفظ امنیت سیستم میباشد.

قابلیت های نسخه سازمانی آنتی ویروس Eset

از جمله امکانات و قابلیت هایی که نسخه سازمانی آنتی ویروس Eset برای کاربران ارائه می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ThreatSense Scanning Engine

محافظ قدرتمند موجود در نسخه سازمانی آنتی ویروس Eset برای مقابل با کلیه تهدیدات

  • Antispyware

محافظ در مقابل رصد و سرقت اطلاعات کاربر در حین اتصال به اینترنت

  • Removable media security

محافظت از حافظه هاى جانبى و دیسک هاى نورى در مقابل انواع مختلف بد افزارها و کدهاى مخرب مخصوصا در هنگام شناسایى اتوماتیک توسط سیستم عامل

  • Antistealth technology

شناسایى و حذف rootkitها به منظور جلوگیرى از کنترل رایانه توسط اشخاص ثالث

  • StsInspector and SysRescue

ارائه قویترین نرم افزارها به منطور تشخیص مشکلات و عیوب سیستم عامل کاربر، قابلیت ایجاد دیسک نجات به منظور رفع آلودگى هاىی که منجر به اختلال در سیستم عامل و  عدم راه اندازى آن مى گردند

 

منبع:
https://www.proline-iran.com/enterprise-version-of-eset-antivirus/