شبکه ی جهانی وب در سال 1970 اختراع شد. این یک اختراع ساده نبود. خلق و ابداعی بود که امروزه تمام جهان را درگیرخود کرده است. با تولد اینترنت، خیلی از افراد و دولت ها توانستند به منبع ارزشمندی تحت عنوان اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

از آنجاکه نگه داری و انتقال اطلاعات از طریق اینترنت، به سادگی امکان پذیر بود، استفاده از آن بسیار عمومیت یافت. اما در این بین تهدیدات این محیط آنلاین نیز مشکل ساز بود. به خصوص اینکه هکرها به راحتی می توانستند به اطلاعات خصوصی افراد و سازمان ها دست پیدا کنند. بعد از این، مسئله حفظ امنیت سیستم ها، هنگام اتصال به شبکه ی جهانی به یک دغدغه ی مهم برای همه تبدیل شد. با روی کار آمدن آنتی ویروس ها، حفظ اطلاعات و بحث امنیت توانست تا حد زیادی دگرگون شود و بهبود یابد. حالا در جهان بی مرز وب، تنها محافظان ما آنتی ویروس ها و لایه های امنیتی هستند. اما در زمان خرید آنتی ویروس برتر 2019 چگونه میتوان بهترین نتیجه را گرفت؟

از آن جا که کاربران گرامی در ایران پرولاین همواره این سوال را از متخصصین ما دارند که “کدام آنتی ویروس برای من بهتر و مناسب تر است و یا آنتی ویروس برتر 2019 کدام است؟” برآن شدیم طبق آخرین آمار و با نظر کارشناسان در این زمینه تحقیقی انجام دهیم و نتیجه را در این مقاله ارائه کنیم. ما در نتیجه گیری خود به یک لیست ده گزینه ای از بهترین آنتی ویروس های موجود دست یافتیم که در ادامه هر یک از آن ها را به همراه ویژگی شان معرفی خواهیم کرد:

1-آنتی ویروس بیت دیفندر (bitdefender)

آنتی ویروس بیت دیفندر (bitdefender) از آن دسته آنتی ویروس هایی بود که شروع خوبی نداشت. در آغاز کارشناسان این آنتی ویروس را تقریبا غیر موثر می دانستند اما با گذشت زمان تبدیل به یکی از بهترین آنتی ویروس ها شد. بیت دیفندر رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و به اصطلاح کاربر پسند است. علاوه بر این گزینه، امنیت بالایی نیز دارد به طوری که شرکت ناسا در حال حاضر از آن استفاده می کند. بیت دیفندر به طور دائم کامپیوتر شمارا با مصرف کم ترین رم اسکن می کند و به محض یافتن ویروس ها به طور موقت آن ها را غیر فعال می کند تا بعد بتوانید آن ویروس را پاک کنید.

مطالعه بیشتر

 

2-آنتی ویرون نورتون (Norton)

این آنتی به صورت عجیبی، قدرتمند است و چیزی که سبب قدرت آن در مقایسه با سایر آنتی ویروس ها شده است پایگاه داده وسیع آن است. تنها مشکل اینآنتی ویروس این است که برای داشتن بهترین عملکرد حتما باید روی سیستمی با قدرت نصب شود زیرا رم بسیار بالایی نیاز دارد. این آنتی ویروس حتی ایمیل های شما را هم اسکن می کند.

مطالعه بیشتر

 

3- آنتی ویروس Eset

اما به آنتی ویروس محبوب بین ایرانی ها رسیدیم. ایست (Eset) رابطه کاربری ساده ای دارد اما شاید یکی از دلایل محبوبیت آن را بتوان این دانست که برای دریافت نسخه ی پرمیوم آن لازم نیست پول زیادی پرداخت کنیم. در کل قیمت این آنتی ویروس بسیار مناسب است. علاوه بر قیمت مناسب نسخه پرمیوم، این آنتی ویروس بسیار قوی است و کم ترین میزان رم را اشغال میکند.

شما عزیزان میتوانید بروزترین نسخه آنتی ویروس محبوب Eset را از طریق این لینک خریداری نمایید. 

مطالعه بیشتر

 

4-آنتی ویروس کسپرکسی

کسپرکسی از قدیمی ترین آنتی ویروس هاست که از گذشته تا به حال همواره توانسته نسخه های مطمئن و خوبی را ارائه کند. در کنار قدمت و سابقه خوب، سرعت اسکن آنتی ویروس کسپرکسی یکی دیگر از المان های قدرت آن محسوب می شود که می تواند با سرعتی باور نکردنی صفحات وب و دانلودهای شما را اسکن کند. کارشناسان پرولاین این آنتی ویروس را برای لپ تاب افرادی که بیشتر در حوزه کسب و کار فعالیت می کنند و نیاز به سرعت بالایی در بارگیری صفحات و فایل ها دارند توصیه میکنند.

شما عزیزان میتوانید بروزترین نسخه آنتی ویروس محبوب Kaspersky را از طریق این لینک خریداری نمایید. 

مطالعه بیشتر

 

5-آنتی ویروس Zone Alarm

این آنتی ویروس مورد پسند افراد زیادی نیست. چون مانند آنتی ویروس نورتون به رم بسیاربالایی نیاز دارد. اما از ویژگی های مثبتی نیز برخوردارست. ZoneAlarm رایگان است و فایروال بسیارقدرتمندی دارد. به هر حال اگر سیستم شما حافظه ی بالایی دارد استفاده از این آنتی ویروس را به شما توصیه میکنیم.

6-آنتی ویروس مکافی (McAfee)

آنتی ویروس مکافی (McAfee) یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید آنتی ویروس است. امسال مکافی آنتی ویروسی ارائه داده است که مهم ترین ویژگی آن حفاظت بالا و خوب آن است.به هر حال افرادی وجود دارند که کار با رابط کاربری آنتی ویروس های قدیمی را ترجیح می دهند توصیه کارشناسان پرولاین برای آن ها، آنتی ویروس مکافی 2012 پلاس است.

7-آنتی ویروس پاندا (Panda)

آنتی ویروس پاندا (panda) در زمینه تولید آنتی ویروس شکست هایی داشته است. اما امسال توانسته یکی از بهترین آنتی ویروس ها را عرضه کند. این آنتی ویروس تعادل فوق العاده ای در رابط تعاملی کاربری دارد. پاندا پایگاه داده ی خوبی دارد و می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای افرادی باشد که از کامپیوترهای قدیمی و کم قدرت استفاده می کنند.

8-آنتی ویروس AVG

اگر دنبال بهترین آنتی ویروس رایگان هستید، کارشناسان ایران پرولاین این آنتی ویروس را به شما پیشنهاد می کنند. این آنتی ویروس سیستم شما را از بسیاری از ویروس ها و برنامه های آلوده، مصون می دارد. تکنولوژی منحصر به فردی به نام “سپر دفاعی” در آن استفاده شده است که مانع از بازکردن فایل های مخرب و آلوده میشود.

9- آنتی ویروس اوست (AVAST)

امنیت و دیتا بیس خوب در یک کلمه از ویژگی های بارز آنتی ویروس Avast است. علاوه بر این نسخه ی رایگان آن نیز عملکرد خوبی نسبت به سایر آنتی ویروس های رایگان دارد.

مطالعه بیشتر

 

10-آنتی ویروس CA

در اصل نام این آنتی ویروس همکار رایانه (Computer Associates Antivirus) است و اختصارا به CA معروف شده است. این همکار رایانه علاوه بر ویروس ها و فایل های مخرب شما را از شر بسیاری از فایل های اضافی به تشخیص خودتان نیز خلاص میکند.

سخن نهایی پرولاین درباره آنتی ویروس برتر 2019

با توجه به تمایل کاربران محترم و نظر کارشناسان، لیست 10 آنتی ویروس برتر 2019، که بسیار کاربردی و دارای نسخه ی رایگان قوی در بالا معرفی شد. امیدواریم مقاله فوق رضایت شما عزیزان را جلب نموده باشد. شما همراهان عزیز میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی پرولاین برای خرید آنتی ویروس مورد نظر خود اقدام نمایید. همچنین میتوانید از کارشناسان ما در خرید و انتخاب خود کمک بگیرید.