کمپانی کسپرسکی سال‌ها است در حوزه تحقیق، توسعه و تولید محصولات امنیت اینترنت فعالیت دارد. محصولات تولید شده توسط این کمپانی به نام عمدتا شامل نرم افزارهای ضد ویروس، آنتی ویروس خانگی، آنتی ویروس شبکه و آنتی ویروس موبایل هستند. در ایران کسپرسکی موفق به کسب جایگاه دوم در بازار امنیت و آنتی ویروس شده است. همین موضوع ما را برآن داشته تا طی یک مقاله علت محبوبیت آنتی ویروس kaspersky را بررسی کنیم. همچنین در این مقاله می توانید با شیوه تشخیص کسپرسکی اورجینال و غیر اورجینال آشنا شوید.

تاریخچه کمپانی کسپرسکی

شرکت کسپرسکی با همکاری دو عضو اصلی خود، ناتالیا کسپرسکی و یوگنی کسپرسکی در سال 1997 گشوده شد. این دو محقق و کارآفرین روسی، با کار و تلاش بسیار توانستند یکی از بهترین لابراتوارهای تحقیقاتی در زمینه امنیت اینترنت را راه اندازی کنند. و به پشتوانه آن محصول نرم افزاری منحصر به فردی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس های کامپیوتری و بدافزار ها عرضه نمایند.

در حال حاضر کسپرسکی غریب به 400 میلیون کاربر خانگی و سازمانی در سراسر جهان دارد. در آخرین گزارش سالانه AV-Test انتی ویروس kaspersky موفق به کسب امتیاز 99.3 شد. به این معنا که کسپرسکی به طور میانگین قادر به تشخیص بیش از 99 درصد از ویروس های کامپیوتری است. با اطمینان می توان کسپرسکی را یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس های موجود در بازار دانست.
 

امکانات آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی

Kaspersky Internet Security یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی در بین نسخه های Internet Security است. این برنامه علاوه بر ویژگی های کسپرسکی نسخه آنتی ویروس. ابزارهای امنیتی اضافی برای محافظت موثر از کامپیوتر را فراهم می کند. Kaspersky آنتی ویروس ارزانی نیست اما در مقایسه با سایر آنتی ویروس ها در همان محدوده قیمت، بیشترین ویژگی ها را دارا است. همچنین Kaspersky Internet Security از سیستم شما در برابر تهدیدات مخرب محافظت می کند. بدون اینکه کامپیوتر شما منابع با ارزش خود را از دست دهد.
 

برخی از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکی :

  • پیشگیری و مقابله از ورود ویروس کامپیوتری ، نرم افزارهای تبلیغاتی.

  • مقابله با کرم و تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و کی لوگرها

  • توانایی بالا در شناسایی روت کیت ها و نابودی آنها

  • قابلیت اسکن همزمان ایمیل و اینترنت کاربر

  • محافظت از کاربر در زمان حضور در چت روم ها

  • شناسایی و مقابله سریع با بدافزارها

  • اسکن لوح فشرده و ورودی درایورها

  • پشتیبانی 7*24
     

نسخه های آنتی ویروس کسپرسکی

ضد ویروس کسپرسکی در سه نسخه آنتی ویروس خانگی ، آنتی ویروس شبکه و آنتی ویروس موبایل عرضه میشود.

نسخه های خانگی موجود در بازار ایران عموما به دو دسته زیر قابل تقسیم هستند:

  • Kaspersky Internet Security

  • Kaspersky Anivirus

در بحث آنتی ویروس شبکه نیز، دو نسخه آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی بیشتر مورد استفاده است:

  • Kaspersky Endpoint Security select

  • Kaspersky Endpoint Security Advance

دسته بندی آنتی ویروس Kaspersky در ایران

در ایران ضد ویروس کسپرسکی به سه شکل در دسترس است:

  • لایسنس کسپرسکی اورجینال

  • لایسنس کسپرسکی Share

  • لایسنس کسپرسکی سرور داخلی

 

خرید آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی

 

چگونه کسپرسکی اورجینال. آنتی ویروس کسپرسکی Share و آنتی ویروس کسپرسکی سرور داخلی را از هم تشخیص دهیم؟

همانطور که گفتیم کسپرسکی امکان اشتراک لایسنس را برای خاورمیانه باز گذاشته. البته این تعداد بسیار محدود است. از آنجایی که قابلیت های محافظتی آنتی ویروس در حالت تک کاربره و چندکاربره تفاوتی ندارد. و باتوجه به قیمت تمام شده بالای آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی برای کاربران ایرانی. استفاده از آنتی ویروس کسپرسکی Share می تواند راه حل خوبی باشد.

نرم افزار Kaspersky در حالت شیر، برای فعالسازی آنتی ویروس نیاز به ورود به یک سایت واسط دارد. در اصطلاح گفته می شود که اکتیوسازی آنتی ویروس دو مرحله ای است. یعنی کاربر نرم افزار را نصب کرده و کد خریداری شده را از طریق سایتی که پشت کارت خود می بیند اکتیو می کند. در این مرحله لایسنس نهایی آنتی ویروس kaspersky برای کاربر ایمیل میشود. 

شیوه نصب آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی با آنتی ویروس داخلی تقریبا مشابه است. در هر دو، کد نهایی در کارت همراه محصول وجود دارد. کاربر برنامه را نصب می کند. پس از آن کافی است که کد لایسنس کسپرسکی را در نرم افزار وارد کند و به همین راحتی آنتی ویروس فعال می شود. 

نکته اصلی این است که آنتی ویروس سرور داخلی برای فعالسازی لایسنس نیاز به نرم افزار شرکتی دارد. یعنی اگر کاربر، پک کسپرسکی خریداری کند. اما نرم افزار را دانلود کرده یا از طریق دیگری جز DVD درون پک نصب کند. کد او در نرم افزار قابل اکتیوسازی نخواهد بود. اما در آنتی ویروس های اورجینال و Share کسپرسکی اینگونه نخواهد بود.
 

چگونه مطمئن شویم آنتی ویروس اورجینال خریدیم؟

یکی از راه های تشخیص آنتی ویروس تقلبی از اورجینال قیمت آن است. البته قیمت بالا هم نمی تواند شما را از اورجینال بودن محصول مطمئن کند. 

بهتر است آنتی ویروس خود را از مراکز معتبر و سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیکی بخرید. حتما به مراحل نصب آنتی ویروس توجه کنید. آنتی ویروس های شیر فعالسازی دو مرحله ای و آنتی ویروس های اورجینال و سرور داخلی فعالسازی تک مرحله دارند.

آنتی ویروس های سرور داخلی در زمان بروزرسانی حجمی از سیستم کاربر کم نمیکنند. اما در آنتی ویروس های اورجینال و شیر اینگونه نیست.
 

قیمت آنتی ویروس کسپرسکی

 

ضد ویروس کسپرسکی در رسته آنتی ویروس های با قیمت بالا و متوسط قرار دارد. همچون آنتی ویروس Eset در ضد ویروس کسپرسکی هم قابلیت اشتراک گذاری لایسنس وجود دارد. منتها این تعداد بسیار محدود بوده و معمولا از سه نفر به ازای هر کد تجاوز نمی کند. 

همین موضوع باعث میشود که مانند آنتی ویروس ایست ، قیمت آنتی ویروس Kaspersky شکسته نشود. قیمت آنتی ویروس کسپرسکی بستگی به نسخه آنتی ویروس و تعداد کاربران آن دارد.

همچنین قیمت محصولات اورجینال، share و آنتی ویروس سرور داخلی نیز باهم متفاوت است. 

 

فروشگاه اینترنتی نرم افزار های امنیتی

خرید مستقیم آنتی ویروس کسپرسکی از نماینده
 

توزیع آنتی ویروس اورجینال Kaspersky توسط شرکت پرولاین

شرکت پرولاین در حال حاضر آنتی ویروس Kaspersky را در دو فرم اورجینال و Share عرضه میکند. شما میتوانید آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی را با گارانتی 365 روزه از شرکت پرولاین خریداری نمایید. همچنین برای دریافت راهنمایی های لازم و مشاوره خرید آنتی ویروس می توانید. با شماره های شرکت پرولاین و پشتیبانی آنتی ویروس تماس بگیرید.

09035424385
 

منبعhttps://www.proline-iran.com/kaspersky-antivirus-introduction/